Украинцам, которые работали или проживали за пределами Украины для назначения пенсии, можно добровольно принять участие в системе общеобязательного государственного соцстрахования

Украинцам, которые работали или проживали за пределами Украины для назначения пенсии, можно добровольно принять участие в системе общеобязательного государственного соцстрахования
Указ затверджено із застереженням
У зв’язку із черговим актом збройної агресії з боку Російської Федерації, що відбувся 25 листопада 2018 року у районі Керченської протоки проти кораблів Військово-Морських Сил Збройних Сил України, що мав важкі наслідки, іншими агресивними діями Російської Федерації в Азовському та Чорному морях, наявною загрозою широкомасштабного вторгнення в Україну збройних сил Російської Федерації, на тлі окупації Російською Федерацією Автономної Республіки Крим та частини Донецької та Луганської областей, небезпекою державному суверенітету та незалежності України, її територіальній цілісності, з метою створення умов для здійснення органами державної влади, військовим командуванням, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями наданих їм повноважень, необхідних для відсічі збройній агресії та забезпечення національної безпеки, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України “Про правовий режим воєнного стану” постановляю:
1. Ввести в Україні воєнний стан із 14 години 00 хвилин 26 листопада 2018 року строком на 30 діб до 14 години 00 хвилин 26 грудня 2018 року.
2. Військовому командуванню (Генеральному штабу Збройних Сил України, командуванням видів Збройних Сил України, управлінням оперативних командувань, командирам військових з’єднань, частин Збройних Сил України, Державної прикордонної служби України, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, Національної гвардії України, Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки України, Управління державної охорони України) разом із Міністерством внутрішніх справ України, іншими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування запроваджувати та здійснювати передбачені Законом України “Про правовий режим воєнного стану” заходи і повноваження, необхідні для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави.
3. У зв’язку із введенням в Україні воєнного стану тимчасово, на період дії правового режиму воєнного стану, можуть обмежуватися конституційні права і свободи людини і громадянина, передбачені статтями 30 – 34, 38, 39, 41 – 44, 53 Конституції України, а також вводитися тимчасові обмеження прав і законних інтересів юридичних осіб в межах та обсязі, що необхідні для забезпечення можливості запровадження та здійснення заходів правового режиму воєнного стану, які передбачені частиною першою статті 8 Закону України “Про правовий режим воєнного стану”.
4. Кабінету Міністрів України:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити постачання Збройним Силам України, іншим військовим формуванням матеріально-технічних ресурсів і майна, надання послуг та їх фінансування в обсягах, що необхідні для ефективного виконання покладених на них завдань в особливий період.
5. Державній службі України з надзвичайних ситуацій невідкладно разом з обласними державними адміністраціями, іншими державними органами, установами, підприємствами, організаціями всіх форм власності привести у готовність до виконання завдань за призначенням в особливий період із введенням ступеня ПОВНА ГОТОВНІСТЬ визначені об’єкти єдиної державної системи цивільного захисту, її функціональних та територіальних підсистем.
6. Обласним, Київській міській державним адміністраціям, органам місцевого самоврядування утворити ради оборони та забезпечити сприяння військовому командуванню у запровадженні та здійсненні заходів правового режиму воєнного стану.
7. Міністерству закордонних справ України забезпечити інформування в установленому порядку Генерального секретаря ООН та офіційних осіб іноземних держав про введення в Україні воєнного стану, про обмеження прав і свобод людини і громадянина, що є відхиленням від зобов’язань за Міжнародним пактом про громадянські та політичні права, та про межу цих відхилень і причини прийняття такого рішення.
8. Цей Указ набирає чинності одночасно з набранням чинності Законом України “Про затвердження Указу Президента України “Про введення воєнного стану в Україні”.
Президент України |
П. ПОРОШЕНКО |
м. Київ |
|
Украинцев смогут штрафовать за зарплаты в конвертах
Украинцев заставят заплатить налоги со своих зарплат в конвертах, а ФОП и директорам предприятий грозит криминальная ответственность за неуплату ЕСВ даже если предприятие фактически не работает. Такое будущее ждет бизнес и простых граждан, если Рада примет законопроект Кабмина «О справедливом механизме начисления единого взноса на общеобязательное государственное социальное страхование».
Одновременно ПФ придется соблюдать ряд новых требований по выплате пенсий, а людям нужно будет оставлять свои отпечатки пальцев
Пенсионному фонду серьезно перепишут правила работы и пожилым людям придется получать свои выплаты по-новому. Так как это изложено в правительственном законопроекте, утвержденном в среду на заседании правительства. Этот документ не просто вводит регрессивную систему начисления единого соцвзноса на большие зарплаты, но и меняет подходы ПФ. В случае принятия проекта Верховной Радой, старикам придется проходить фотофиксацию, оставлять отпечатки пальцев и много других вещей. Одновременно изменятся взаимоотношения Пенсионного фонда с бизнесом — у ПФ серьезно расширятся полномочия, и он превратится в контролера.
Власти считают, что регрессивная шкала ЕСВ принесет в госбюджет дополнительные 10 млрд. грн.
Ну что ж друзья, как и обещал делюсь прекрасным. Но для начала небольшой правовой ликбез, что бы было понятно о чем идет речь.
Так, статья 15 Налогового кодекса определяет плательщиков налогов как: «Платниками податків визнаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об’єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об’єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов’язок із сплати податків та зборів згідно з цим Кодексом».
Украинский бизнес поголовно штрафуют за нарушение правил ведения книг учета расчетных операций (КУРО). Не спасает даже своевременная подача отчетности в электронном виде. Чтобы не попасть под огромные штрафы налоговиков, помимо электронного учета, предприниматели вынуждены дублировать всю финансовую отчетность по наличным кассовым операциям по старинке, вручную вклеивая чеки в «амбарные книги».
Но и это не всегда спасает. Налоговики придираются даже к малозначительным ошибкам в администрировании КУРО и выписывают предпринимателям штрафы в пятикратном размере от неоприходованной наличности.
У всьому світі бізнес, який успішно розвивається, завжди викликає заздрість конкурентів. У сучасній Україні на прогрес компанії в першу чергу звертають увагу не гравці ринку, а правоохоронні органи.
Першою ластівкою зародження такого пильного інтересу служить запит/«вимога» слідчого «в порядку ст. 93 КПК України» надати документи, що стосуються діяльності підприємства. Як правило, це фінансово-господарська документація (договори, накладні, акти, платіжні документи), інформація щодо активів компанії, дані про співробітників/службових осіб підприємства, посадові інструкції, накази.
Сумма средств, которую налогоплательщик должен уплатить в соответствующий бюджет как санкции за нарушение законодательства в сфере внешнеэкономической деятельности является денежным обязательствам.
В Верховной раде зарегистрирован законопроект о налогообложении операций с виртуальными активами (№9083-1), который является альтернативным законопроекту № 9083. Законопроектом предусмотрено закрепление основных криптовалютних понятий в НКУ, определение особенностей налогообложения налогом на прибыль, НДС и НДФЛ, что вцелом создаст “правила игры” при осуществлении операций с виртуальными активами. Основные положения законопроекта рассмотрим ниже.
Так, виртуальными активами будут считаться токены и криптовалюта. Криптовалюта – нематериальный цифровой актив, который определяет единицы ценности, непосредственное право собственности на которые фиксируется согласно записям в распределенном реестре транзакций (блокчейне).