Скарга податківцям вважається задоволеною, якщо скаржника вчасно не повідомлено про продовження строку її розгляду.

Суть справи: ФОП оскаржив податкові повідомлення-рішення.

Місцевий та апеляційний суди задовольнили позовні вимоги частково, скасувавши одне із оскаржуваних повідомлень-рішень.

Подаючи касаційну скаргу позивач вказав на порушення контролюючим органом процедури розгляду такої скарги.

Колегія суддів Адміністративного суду ВС задовольнила таку касаційну скаргу частково, при цьому вказавши наступне.

Відповідно до ст. 56 Податкового кодексу, контролюючий орган, який розглядає скаргу платника податків, зобов’язаний прийняти вмотивоване рішення та надіслати його протягом 20 календарних днів, наступних за днем отримання скарги, на адресу платника податків поштою з повідомленням про вручення або надати йому під розписку.

Верховний Суд вказав, що відповідно до цієї статті, керівник (або його заступник) контролюючого органу може прийняти рішення про продовження строку розгляду скарги платника податків понад 20-денний строк, але не більше 60 календарних днів, та письмово повідомити про це платника податків до закінчення встановленого 20-денного строку.

Якщо вмотивоване рішення не надсилається платнику податків протягом 20-денного строку або протягом продовженого строку, така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податків з дня, наступного за останнім днем зазначених строків.

ВС зазначив, що скарга також вважається повністю задоволеноюякщо рішення керівника про продовження строків її розгляду не було надіслано платнику податків до закінчення 20-денного строку.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:  Щодо порядку звітування платників єдиного податку третьої групи – юридичних осіб за 2023 рік

Джерело: https://biz.ligazakon.net/ua/news/186588_skarga-podatkvtsyam-vvazhatsya-zadovolenoyu-yakshcho-skarzhnika-vchasno-ne-povdomleno-pro-prodovzhennya-stroku–rozglyadu