Платники податків продовжують формувати витрати та податковий кредит за нереальними госпопераціями

Платники податків продовжують формувати витрати та податковий кредит за нереальними госпопераціями
Існуючі правові реалії не гарантують виконання фінансових зобов’язань навіть у разі наявності рішення суду і судового наказу. Що вже говорити про збитки від несвоєчасного виконання або невиконання зобов’язань. І судова практика в цьому питанні вказує на умови договору і в окремих випадках на загальні норми (глава 51 ЦК) і зокрема на п.4 ч.1 ст. 611 ЦК.
Договір є наріжним каменем в питаннях відшкодування збитків. Так, сторона відносно якої було порушено зобов’язання, має право на відшкодування витрат від втрати або пошкодження майна, а також на неодержані доходи в разі своєчасного виконання зобов’язань.
Протягом року на платників ЄП одна за одною сипалися новації, з-поміж них позитивна — збільшення ліміту для перебування в групах платників ЄП, що надає право не лише збільшити обороти, не переходячи до «старшої» групи, а й здійснити перехід до «молодшої». Комусь доведеться залишити рідну групу не добровільно, а на вимогу ПКУ, а хтось із єдинників групи 3 захоче змінити ставку ЄП. Про те, коли можна переходити з групи до групи або змінювати ставку ЄП єдинникам груп 1–3, розкажемо в статті.
Правила міграції єдинників
Основне про переходи між групами Ви знаєте, що ФОП можуть переходити з однієї групи до іншої, а єдинники групи 3 (як ФОП, так і юрособи) можуть змінювати ставку ЄП (з 3 % на 5 % і навпаки). У цілому для спрощенців можливі такі варіанти зміни правил.
Фахівці ДПС у Рівненській області нагадують, що Постановою Кабміну від 11.12.2019 р. № 1165 затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – Порядок № 1165).
У разі віднесення платника податку до переліку ризикових, відповідно п.1 – 8 «Критеріїв ризиковості платників податків» першочергово необхідно надати документи на виключення з переліку ризикових. Алгоритм дій платника визначено у Порядку № 1165.
Деятельность органов Государственной налоговой службы Украины (далее – ГНС Украины), связана со сбором, накоплением и анализом больших массивов информации с целью контроля надлежащего исполнения плательщиками налоговой обязанности.
На основании собранных информационных материалов контролирующий орган делает выводы о налоговой дисциплинированности и добросовестности плательщиков налога на дополнительную стоимость (далее – налогоплательщики), в следствии чего налогоплательщику может быть присвоен критерий рисковости, как это предусмотрено в Порядке остановления регистрации налоговых накладных, утвержденном постановлением Кабинета Министров Украины от 11.12.2019 № 1165 (далее – Порядок № 1165).
Розраховану норму робочого часу, як правило, наводить Мінекономіки (у минулому — Мінсоцполітики) у своєму щорічному листі. Але! Скористатися такими показниками можуть тільки роботодавці, чиї працівники працюють на 5-денці (вихідні — субота та неділя) з рівномірним розподілом робочого часу протягом тижня.
Якщо у вас запроваджено інший графік роботи або ж працівникам встановлено неповну зайнятість, то норму доведеться розраховувати самостійно.
Чи правильно, що все невикористане цільове фінансування має бути відображене як доходи майбутніх періодів? Що взагалі може бути відображено на рахунку 69 і чи обов’язково його застосовувати?
Останнім часом рахунок 69 набирає популярності в бухгалтерів ЗОЗ-КНП. Та чи правильно його застосовують? Спробуємо відшукати в чинній нормативній базі всі згадки про цей рахунок і про ситуації, коли його варто застосовувати.
Народні депутати підтримали в цілому як Закон проект про внесення змін до Закону “Про Державний бюджет України на 2020 рік” (реєстр. № 3963), яким підвищується розмір мінімальної зарплати з 1 вересня до 5000 гривень.
Підвищення розміру мінімальної зарплати впливає також на податкове навантаження оплати праці. Відповідно до Закону «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», мінімальна ставка ЄСВ встановлюється у розмірі 22% від мінімальної зарплати.
Головне управління ДПС у Тернопільській області нагадує, що з 23 травня 2020 року набрав чинності Закон №466, яким, зокрема, внесено зміни до порядку реєстрації, перереєстрації та анулювання реєстрації платників ПДВ:
– новостворені суб’єкти господарювання зможуть заявити про своє бажання добровільно зареєструватися як платник ПДВ без подання реєстраційної заяви під час державної реєстрації створення юридичної особи або державної реєстрації фізичної особи-підприємця;