Після зняття коштів з рахунку у випадку таких розрахунків на запит банку необхідно надати відповідні підтвердні документи. Нацбанк зобов’язав суб’єктів господарювання у разі зняття готівкових коштів із поточних рахунків з метою здійснення готівкових розрахунків із фізичними особами надавати на запит банку (філії, відділення) підтвердні документи, на підставі яких здійснюються такі готівкові розрахунки, необхідні банку (філії, відділенню) для вивчення клієнта з урахуванням ризик-орієнтованого підходу.

Відповідні зміни до Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні внесено постановою Нацбанку від 7.11.2019 № 131.

Також встановили обов’язок підприємства визначити та затвердити внутрішнім документом місце та спосіб зберігання відокремленими підрозділами щоденних фіскальних звітних чеків (щоденних Z-звітів) у електронній формі. Це ж стосується формату їх зберігання, який має забезпечувати візуальний перегляд щоденних Z-звітів представниками ДПС, а також відповідальну особу за зберігання цих чеків.

Крім того, встановлено обов’язок працівника установи/підприємства використовувати кваліфікований електронний підпис для підписання електронного касового документа.

ФОП для підписання електронного касового документа має право використовувати:

– кваліфікований електронний підпис;

– удосконалений електронний підпис.

Фізична особа для підписання електронного касового документа може використовувати:

– кваліфікований електронний підпис;

– удосконалений електронний підпис;

– простий електронний підпис.

Також суб’єкт господарювання має право використовувати кваліфіковану електронну печатку банку або удосконалену електронну печатку як додатковий реквізит електронного касового документа.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:  Податки в декілька кліків: на Дії з'являться нові послуги для бізнесу

Джерело: https://biz.ligazakon.net/ua/news/190906_pdprimtsv-zobovyazali-zvtuvati-bankam-za-gotvkov-rozrakhunki-z-fzosobami