Після зняття коштів з рахунку у випадку таких розрахунків на запит банку необхідно надати відповідні підтвердні документи. Нацбанк зобов’язав суб’єктів господарювання у разі зняття готівкових коштів із поточних рахунків з метою здійснення готівкових розрахунків із фізичними особами надавати на запит банку (філії, відділення) підтвердні документи, на підставі яких здійснюються такі готівкові розрахунки, необхідні банку (філії, відділенню) для вивчення клієнта з урахуванням ризик-орієнтованого підходу.
Відповідні зміни до Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні внесено постановою Нацбанку від 7.11.2019 № 131.
Також встановили обов’язок підприємства визначити та затвердити внутрішнім документом місце та спосіб зберігання відокремленими підрозділами щоденних фіскальних звітних чеків (щоденних Z-звітів) у електронній формі. Це ж стосується формату їх зберігання, який має забезпечувати візуальний перегляд щоденних Z-звітів представниками ДПС, а також відповідальну особу за зберігання цих чеків.
Крім того, встановлено обов’язок працівника установи/підприємства використовувати кваліфікований електронний підпис для підписання електронного касового документа.
ФОП для підписання електронного касового документа має право використовувати:
– кваліфікований електронний підпис;
– удосконалений електронний підпис.
Фізична особа для підписання електронного касового документа може використовувати:
– кваліфікований електронний підпис;
– удосконалений електронний підпис;
– простий електронний підпис.
Також суб’єкт господарювання має право використовувати кваліфіковану електронну печатку банку або удосконалену електронну печатку як додатковий реквізит електронного касового документа.