Карантинні обмеження, які діють як для бізнесу, так і громадян, зумовили перехід спілкування між представників суб’єктів господарювання, а також контактів із держслужбовцями у режим дистанційної роботи (засобами пошти або електронного зв’язку). Не оминуло це й бухгалтерську спільноту. Тож поговоримо про те, які сервіси, послуги, служби та можливості доступні бухгалтеру, не покидаючи власний дім.
Перше, про що нагадаємо, – як отримувати кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП) в період карантину. Адже за його відсутності більшість електронних сервісів буде недоступна.
Єдина категорія осіб, котра може згенерувати нові електронні ключі дистанційно, – ті, в якого ще не закінчився термін дії КЕП, або лише добігає кінець терміну їх дії.
Однак отримати новий КЕП можна, записавшись у чергу онлайн. А вже потім завітати із документами до відповідного центру.
Перевагу в отриманні КЕП мають клієнти Приватбанку, які можуть згенерувати КЕП в онлайн режимі через Приват24.
Весь реєстр кваліфікованих надавачів ЕДП викладено за посиланням.
Тож маючи ЕЦП (КЕП) бухгалтер зможе скористатись сервісами:
– ДПС;
– Держстату;
– Служби зайнятості;
– ПФУ;
– Митниці;
– Казначейства;
– Мін’юсту.
Весь перелік таких сервісів та їх можливості викладений у статті “Що доступно бухгалтеру дистанційно в період карантину”.