Skip to main content Skip to search

Прес-центр

Коли подають декларації особи, які перебувають на тимчасово окупованих територіях (ТОТ)?

Через 90 днів з дати завершення тимчасової окупації або після закінчення війни –  залежно від того, яка обставина наступила першою.

Суб’єкти декларування, які перебувають на тимчасово окупованих територіях, перелік яких визначається в установленому законом порядку, зобов’язані подати визначені ст. 45 Закону декларації не пізніше 90 календарних днів з дня настання першої з таких обставин: припинення чи скасування воєнного стану або визначення дати завершення тимчасової окупації для тимчасово окупованих територій, на яких суб’єкт декларування перебуває (ч. 10 ст. 45 Закону). 

Читати далі

Нова форма антикорупційної декларації та новий перелік посад з високим та підвищеним рівнем корупційних ризиків: НАЗК оновило власну нормативку

У зв’язку з останніми змінами до антикорупційного законодавства НАЗК оновило низку власних нормативних документів у цій сфері.

По-перше, наказом від 08.11.2023 № 252/23 затверджено нову форму е-декларації та Порядок її заповнення та подання (далі — Порядок № 252/23). Втім, зміни досить формальні: фактично це технічні правки та узгодження термінології із законодавством. Е-декларацію, як і раніше, суб’єкт декларування подає особисто шляхом заповнення відповідної електронної форми після аутентифікації в персональному електронному кабінеті незалежно від того, перебуває суб’єкт декларування в Україні чи за її межами, керуючись підказками з Порядку № 252/23.

Читати далі

Відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію територіальними органами Міністерства юстиції України

Доступ до інформації забезпечується шляхом систематичного та оперативного оприлюднення інформації в офіційних друкованих виданнях, на офіційних вебсайтах, на єдиному державному вебпорталі відкритих даних, на інформаційних стендах, а також шляхом надання інформації за запитами на інформацію.

Відповідно до ст. 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» інформація на запит надається безкоштовно. А у разі якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок, запитувач зобов’язаний відшкодувати фактичні витрати на копіювання та друк. 

Читати далі

Повідомлення до ПФУ — фонд автоматизував подання та роз’яснив, як це зробити

Наприкінці жовтня 2023 року ПФУ нарешті реалізував можливість подання Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам (далі — Повідомлення) на своєму порталі (portal.pfu.gov.ua).

У роз’яснення ПФУ від 20.11.2023 фонд покроково показав послідовність дій при поданні Повідомлення.

Спочатку ПФУ нагадав:

Читати далі

Вітаємо з Днем працівника системи фінансового моніторингу!

Вітаємо шановних колег з Днем працівника системи фінансового моніторингу!

 

Ваша ретельна робота допомагає забезпечувати фінансову безпеку країни.

 

Бажаємо невичерпного ентузіазму, професійного росту та заслуженої вдячності від колег і суспільства!

 

Колектив ПЕФА ????????????????

Читати далі
блокування податкових накладних

Яка різниця між адресами ФОП і на що вони впливають – українці будуть здивовані

Фізичні особи-підприємці мають справу з різноманітними реєстрами та документами, де вказується персональна інформація. Як не дивно, один ФОП може мати кілька зареєстрованих адрес, відображених у реєстрах, деклараціях, іншій звітності. В інформації дуже легко заплутатися, особливо якщо не знати деталей і впливу цих даних.

Про всі адреси ФОП розповів податковий консультант Михайло Смокович.

Читати далі
Бюро економічної безпеки

Скасування мораторію на податкові перевірки: Закон ухвалено

Верховна Рада на засіданні 09.11.2023 ухвалила у другому читанні Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо скасування мораторію на проведення податкових перевірок» (законопроєкт від 16.10.2023 № 10016-д).

Цим законопроєктом, зокрема, передбачено що з 01.12.2023 по 31.12.2024 до плану-графіка проведення документальних перевірок можуть бути включені виключно:

Читати далі

Благодійна допомога: правила оподаткування

Північне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків звертає увагу, що відповідно до п.п. 165.1.54 п. 165.1 ст. 165 Кодексу до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податків не включається сума (вартість) благодійної допомоги, виплаченої (наданої) благодійниками, у тому числі благодійниками – фізичними особами, які внесені до Реєстру волонтерів антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, в порядку, визначеному Законом № 5073 на користь, зокрема:

Читати далі

Сервіс виконавчих документів в Е-суді: як це працює?

Порядок функціонування сервісу видачі і пред’явлення до виконання виконавчих документів в електронній формі

З метою можливості відправки електронного виконавчого документу до Електронного кабінету стягувача та боржника необхідно:

Читати далі

Інші поправки до законопроєкту №10016-д щодо скасування мораторію на перевірки ДПС

У своєму Телеграм-каналі Ніна Южаніна пише, що вона разомі зі своїми колегами подала до ВРУ низку поправок для мінімізації для бізнесу негативних наслідків раптового відновлення податкових перевірок  до проєкту №10016-д.

А саме:

    • відновлення документальних перевірок з 1 січня 2024 року (проєкт передбачає з 1 листопада 2023 року);
    • збереження мораторію на документальні перевірки до звершення воєнного стану для платників єдиного податку 1 та 2 груп (проєкт передбачає до 1 серпня 2024 року);
Читати далі