“Фахівці Держпраці та ДПСС пішли в люди. Дитячі садки, школи, сфери харчування та торгівлі, готелі – усі ті місця, де люди найбільш вразливі”, – так на своїй Фейсбук-сторінці Тимофій Милованов, міністр розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства, прокоментував старт всеукраїнської роз’яснювальної кампанії щодо коронавірусу через служби, які підпорядковуються Мінекономіки.
Як інформувало Мінекономіки, робота Державної служби праці відбуватиметься за двома напрямками: відвідування 107 тисяч підприємств та роз’яснювальні заходи для роботодавців і 77 тисяч працівників на робочих місцях. До інформування будуть залучені фахівці із гігієни праці. Водночас, Держпродспоживслужба спрямує зусилля понад 2500 своїх фахівців на роз’яснювальну роботу в закладах шкільної та дошкільної освіти. Загалом планують охопити майже 27,6 тис шкіл та дитячих садочків. Спеціалісти проводитимуть просвітницькі та роз’яснювальні бесіди з адміністрацією та педагогічним колективом навчальних закладів, бесіди з батьками, роздаватимуть інформаційні матеріали.
“Ми розраховуємо, що ця робота матиме ланцюгову реакцію: наприклад учителі поширюватимуть матеріали у батьківських чатах та месенджерах”, – наголосила т. в. о. голови Держпродспоживслужби Ольга Шевченко.
Раніше було оприлюднено рекомендації для підприємств та роботодавців щодо реагування на COVID-19.
Як відомо, у рамках “класичних” перевірок у 2020 році інспекції Держпраці пройдуть в найбільш ризикових галузях. При цьому після роз’яснювальних заходів контролюючі органи обіцяли перевірити, як дотримано законодавство про працю. І якщо порушення не будуть виправлені, то штрафуватимуть, як того вимагає ч. 2 ст. 265 КЗпП.
Своєю чергою, Держпродспоживслужба у річний план перевірок на 2020 рік включила майже 22,5 тис. суб’єктів господарювання.
Джерело: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1622269961275513&set=a.425481870954334&type=3