В Мінекономіки пояснили, як виплачувати зарплату, якщо у бухгалтера нема можливості її нарахувати, та чи будуть за це санкції після закінчення воєнного часу.
Міністерство вказує, що однією з головних умов притягнення до відповідальності є наявність вини особи в діях, що носять протиправний характер.
Якщо у зв’язку з воєнними діями відповідальна посадова особа не має фактичної можливості здійснювати нарахування зарплати у встановлені строки – вона не може бути притягнута до відповідальності.
Проте в роз’ясненні додають, що роботодавці повинні вживати усіх можливих заходів щодо забезпечення реалізації права працівників на своєчасне отримання зарплати (наприклад, шляхом переведення бухгалтерів на дистанційну роботу та забезпечення програмно-технічними засобами для ведення бух обліку та фінзвітності).
Але, як це реалізувати в нинішніх реаліях бойових дій, міністерство не пояснює.