Подання платниками податків документів в електронній формі до контролюючого органу здійснюється на підставі договору про визнання електронних документів
Головне управління ДПС у Тернопільській області інформує, що у разі тимчасової відсутності (відпустка, лікарняний) головного бухгалтера на сформовану податкову звітність в електронному вигляді накладаються кваліфікований електронний підпис керівника (директора) та печатка (за наявності).
А ось при тимчасовій відсутності (відпустка, лікарняний) директора (керівника) на сформовану податкову звітність в електронному вигляді накладаються кваліфіковані електронні підписи посадових осіб, яким делеговано право підпису шляхом направлення Повідомлення, яке прийняте контролюючим органом, у такому порядку:
– першим – головного бухгалтера;
– другим – особи, зазначеної у Повідомленні з типом підпису “Директор”;
– третім – печатка (за наявності).
Нагадаємо, що подання документів засобами електронного зв’язку в електронній формі здійснюється платниками відповідно до норм ПКУ та Порядку № 557 на підставі договору про визнання електронних документів.
Джерело: https://tr.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/435117.html